poniedziałek, 19 maja 2014

Sypialnia

Sypialnia to wyjątkowe miejsce w naszym mieszkaniu. Póki co brakuje szafy i kilku dodatków, które nadadzą wnętrzu charakteru. Mimo tych braków uwielbiam tu odpoczywać. Wymarzone białe łóżko z pikowanym zagłówkiem, ściany w kolorze wrzosu i delikatna, tiulowa firana. Salon urządzony jest w stylu nowoczesnym, jednak w sypialni musiałam dorzucić coś od siebie. Romantyczna, delikatna, subtelna, ciepła, przytulna - taka właśnie będzie nasza sypialnia.
Poniżej prezentuję zdjęcia aranżacji, które stały się dla mnie inspiracją.


Zdjęcie ostatniej sypialni pochodzi ze strony waszewnetrza.leroymerlin.pl. To wnętrze szczególnie przypadło mi do gustu - jest proste, eleganckie i nastrojowe. Chciałabym, aby nasza sypialnia była romantyczna, ale równie nowoczesna, jak ta poniżej.

Co według mnie nadaje sypialni wyrazu?

Oczywiście dodatki
-piękna narzuta (wciąż poszukuję...)
-ozdobne poduszki (najpierw narzuta, potem poduchy)
-firany/zasłony (u mnie: tiulowe LILL - Ikea za całe 15 zł)
-zdjęcia (u mnie z sesji ślubnej na szafeczkach koło łóżka)
-obrazy (dwie ramki nad łóżkiem ze zdjęciami kwiatów)
-lustra (obecnie na parapecie lusterko z ikei MYKEN)
-świeże kwiaty w wazonie (w maju królują konwalie)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz