wtorek, 6 maja 2014

Kilka słów o sobie

Na początku warto przedstawić się i powiedzieć kilka słów o sobie.


Kim jestem?

Młodą kobietą, której motorem do życia są marzenia, które ku memu zaskoczeniu spełniają się!

Urodziłam się w 1990 roku w słoneczny dzień sierpniowego lata. Dzień moich urodzin jest jednocześnie rocznicą mojego ślubu. 18 sierpnia to zdecydowanie ulubiony dzień w roku.

Z wykształcenia jestem pedagogiem, który z pasją i radością pracuje z dziećmi dotkniętymi przez los, każdego dnia starając się przychylić im kawałek nieba.

W wolnych chwilach pokonuję ulice Łodzi na moim ukochanym miętowym mieszczuchu (rowerze miejskim), spaceruje, czytam książki, aranżuję moje miejsce na ziemi.

O czym będzie blog ?

Na blogu pojawią się kategorie tematyczne:

  •  Moda nieModa (o modzie subiektywnie)
  • Piękną być ( o dbaniu o urodę)
  • Coś na ząb (o gotowaniu)
  • Czas na relax (o odpoczynku, pasjach, podróżach)
  • Ślubny czas (o planowaniu uroczystości ślubnych)
  • Miejsce na ziemi (o urządzaniu wnętrz)
Kontakt

Jeżeli macie więcej pytań. Zapraszam do kontaktu ze mną.
 roksana.helena@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz